احوالات من

سلام دوستان گرامی، شدم یک مامان که وقت سر خاروندن نداره، قبل از شیوع کرونا آپارتمانمون رو فروختیم و یک خونه ویلایی خریدیم و به خاطر زمان تحویل آپارتمان دراوج کرونا و قرنطینه ( عید نوروز) مجبور به اثاث کشی شدیم، یعنی همه از بیکاری و قرنطینه حوصلشون سر رفته بود ولی من و همسرجان مشغول چیدن اثاث و خرده تعمیرات بودیم. 

بعدش هم که کلاسهای درس مجازی بچه‌ها و امتحاناتشون کلی وقت گیر بود، دختر بزرگم کلاس ششمه، زیاد نگرانش نبودم ولی دختر دومم کلاس اوله، خیلی تلاش کردم که از درسهایش عقب نیفته اون هم درسهاش رو خوب یاد گرفته ولی باز هم نگرانش هستم آخه کلاس اول بود، اگه از پایه خوب یاد نگیره سالهای بالاتر به مشکل میخوره، خلاصه که عوارض کرونا مدتها با ماست.

پسرجانمون هم که ۳/۵ سالش شده و حسابی پر جنب و جوش، پرادعا هم هست. فسقل بچه همه کارها رو میخواد خودش انجام بده و غالبا ختم به خرابکاری میشه و کار من درمیاد

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
خوشحالم که دوباره مینویسین
بله پسر برادر من هم کلاس اوله و پدر و مادرش نگرانند

سلام، ممنونم
انشالله بچه‌ها زیاد ضرر نکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد