چه خوشگل شدی امشب

    عروس خانم از من میپرسه که آرایشم خوب شده و من میگم آره، خیلی خوبه. بعد عروس خانم این سوال رو از چند نفر دیگه هم میپرسه و اونها هم جواب میدن، آره خیلی خوشگل شدی. عروس خانم هم هر بار با شنیدن این جواب کلی خوشحال و ذوق زده میشه.

   ولی یک سوالی تو ذهن منه که همش تکرار میشه. یعنی عروس قبل آرایش خوشگل نبوده حالا بعد از آرایش خوشگل شده. 

  اصلا وقتی یک نفر بعد از آرایشت به تو میگه خوشگل شدی تعریف میکنه یا در حقیقت به تو میفهمونه که قبلا خوشگل نبودی.

نظرات 3 + ارسال نظر
x 1396/07/08 ساعت 06:57 ب.ظ http://malakiti.blogfa.com

خر بدیهی ِ که ابن ادم اعتماد به نفسش کم بوده ... ادم هایی که اعتماد به نفسشون کمه زوداز تعریف دیگران خوشحال میشن واز انتقاد دیگران خیلی به هم میریزن

خوشگل شدن به اصطلاحه نه که قبلش زشت بوده باشه ها ... من اینجور وقت ها بخوام تعریف کنم میگم خوشگل تررر شدی که این تصور مگه قبلش بد بودم پیش نیاد :))

درست میگید به علاوه اینکه سلیقه آدمها با هم فرق داره، یک نوع آرایش رو یکی دوست داره یکی دوست نداره.
من هم اینجور وقتها میگم خوشگلتر شدی یا آرایشگر خیلی تمیز کار کرده ، خلاصه حتی اگه خوشم نیاد تو ذوق طرف نمیزنم.

رهـا 1396/06/05 ساعت 06:38 ب.ظ http://rahayei.blogsky.com/

اینجوری هم میشه حساب کرد که شب عروسی، عروس هی دلش میخواد ازش تعریف کنن و بگن چه خوشگل شدی امشب!

بله. درست میگید.

تیلوتیلو 1396/06/04 ساعت 01:02 ب.ظ


چه سوال به جایی

بعضی وقتها جوابش خیلی سخته، چون آرایش عروس به نظرت اصلا خوب نیست ولی اگه بگی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد